BSO

VSO en BSO
Een schoolgaand kind wint een wereld aan zelfstandigheid. Het ontdekken van eigen talenten, vrienden en vriendinnen: als ouder voel je dat je je kind een stukje meer los mag laten. Dat doen wij ook op de BSO. Zeker oudere kinderen willen zelf de wereld verkennen en leren van nieuwe ervaringen. Een kind moet kunnen vallen en weer opstaan. Mede dankzij de enthousiaste inbreng van de kinderen zelf, is ons activiteitenaanbod iedere dag weer gevarieerd en uitdagend. Sporten, knutselen, theater maken, koken. Niks moet, chillen op de bank mag ook. Want tijd bij de BSO is vrije tijd. Ook kan op locatie ingespeeld worden op themadagen- of weken, met een vaak spectaculair activiteitenprogramma. Wij werken ten slotte landelijk, daar heeft iedere locatie profijt van. De buitenschoolse opvang is er voor kinderen van vier tot dertien jaar. Na school, op vrije dagen, maar ook in de vakanties.

BSO Kimpe Veld is open vanaf het nieuwe schooljaar op maandag, dinsdag en donderdag met VSO van 7.30- 8.30 en na school BSO tot 18.30
Spelen met andere kinderen in een huiselijke omgeving.
Veelzijdige speelmogelijkheden en aanbod van activiteiten zoals koken/bakken, sport en spel, knutselen enz. In de vakantie worden er ook regelmatig uitstapjes gemaakt.
Kortom de BSO is een geweldige plek voor ieder kind!
Heeft u interesse, kom gerust een keer kijken.
Het telefoonnummer is: 0495-561206
Voor informatie kunt u bellen met het regiokantoor: 0495-52534